Aestella Klinika

• prémium minőség
  • élethű végeredmény
  • időtálló megoldás
  • mikrohibrid kompozit anyagból készül
  • kiemelkedően kopásálló

A restauráció világszerte az egyik leggyakrabban alkalmazott helyreállító kezelés fogszuvasodás esetén. Amellett, hogy visszaadjuk fogai egészségét számos más fontos szerepet is betölt, mint az állkapocs működésének javítása, harapás, rágás megfelelő funkciójának elérése. A biomimetikus tömés adhezív technikájának köszönhetően tartós, megszólalásig élethű kezelést kínálunk.

Mikor van szüksége biomimetikus restaurációra?

A szuvas fogat legtöbb esetben szabad szemmel is észrevehetjük, mert a barázdák felszínén barnás-feketés színű elváltozás figyelhető meg. Előrehaladottabb állapotban hirtelen, éles fájdalommal is járhat, amit főként édesség vagy hideg/meleg étel/ital fogyasztása vált ki. Ebben az esetben máris érdemes felkeresni minket. A legfontosabb, hogy ha bármilyen tüntet tapasztal, mihamarabb keresse fel a kezelő orvosát. Minél előbb történik a kezelés, annál kisebb az elváltozás és könnyebb, gyorsabb helyre hozni.

Mit jelent az, hogy biomimetikus restauráció?

Adhezív technikával végzett, mikrohibrid kompozit anyagból rétegezett és felépített, megszólalásig élethű fogtömés. Úgynevezett kaméleon hatás, teljesen illeszkedni fog a környezetéhez. A szempont azontúl, hogy a tömőanyag a legjobban illeszkedik tulajdonságában az elvesztett fogszövethez, funkcióban is megfelelően működjön. Első lépésként a károsodott dentin réteget üvegszálas kompozit anyaggal építjük fel, amely meggátolja a fog esetleges repedését. Második lépésként mikrohibrid kompozitból rétegezzük a fogat addig, amíg elérjük, a kívánt helyreállítást. Így az eredmény természetes, tartós, valóságos akárcsak újkorában.

Az Aestella Klinikánál a kitűnő szakembereink csakis prémium kategóriás anyagokat használnak, aminek a kopásállósága kiemelkedő, tartós és ellenálló lesz, ráadásul esztétikailag is szemet gyönyörködtető látványt nyújt.

Natural looking dental filling before and after series.Natural looking dental filling before and after series.
hu_HU