Aestella Klinika

Foglaljon időpontot

Időpontfoglalás 3 egyszerű lépésben

Az űrlap kitöltése

Kérem, töltse ki az űrlapon az adatait hiánytalanul és válassza ki a kezelést, amit szeretne. A megjegyzés résznél tud plusz információt is beírni.

Időpont egyeztetése

Az űrlap kitöltését követően 24 órán belül felvesszük Önnel a kapcsolatot a megadott elérhetőségek egyikén és egyeztetünk időpontot.

Visszaigazolás küldése

Az egyeztetést követően e-mailben is kiküldjük Önnek a megbeszélt időpontot és a fontos tudnivalókat, részleteket.

Időpont

Elérhetőségeink:

Címünk:

( 1095 Budapest)
Lechner Ödön fasor 10/B
Millenium Gardens – földszint

Telefon / E-mail

+36/70-301-8188
info@aestellaklinika.hu

Nyitva tartás

H-Cs: 8:00-20:00
Péntek: 8:00-16:00
Szombat-Vasárnap: Zárva

Gyakran ismételt kérdések

HOGY KAPOK IDŐPONTOT?

Elérhetőségünk bármelyikén azonnal tud időpontot kérni kezeléseinkre!

Telefonszám: 06/70-301-8188, e-mail: info@aestellaklinika.hu

Ha szeretné, hogy Páciens Koordinátorunk vegye fel inkább Önnel a kapcsolatot, töltse ki a Kapcsolat oldalon a „Foglaljon időpontot” űrlapot, mi pedig 24 órán belül felvesszük Önnel a kapcsolatot!

HOL TUDOK PARKOLNI?

Pácienseink számára limitált parkolási lehetőség áll rendelkezésre a Millenium Gardens irodaház parkolójában. Teltház esetén az Aestella Klinika előtt lévő utcában (Lechner Ödön fasor) tud parkolási díj ellenében parkolni. Zóna kód: 901 vagy 902.

MIKOR KELL MEGÉRKEZNEM AZ IDŐPONTRA?

Ha Ön első alkalommal érkezik az Aestella Klinikára, érdemes az időpontja előtt 15 perccel korábban jönni, hogy a szükséges egészségügyi adminisztráció kitöltésére kellő idő álljon rendelkezésre. A további időpontok alkalmával elegendő 5 perccel korábban érkezni.

TUDOK KÁRTYÁVAL FIZETNI A KLINIKÁN?

Természetesen, Klinikánk maximálisan felkészült minden típusú kártyás fizetési lehetőségre, így Ön kényelmesen használhatja. Emelett akár egészségpénztári kártyát is elfogadunk. Szerződött partnereink: Patika Egészségpénztár, Új Pillér Egészségpénztár, OTP Egészségpénztár, MKB Egészségpénztár, Allianz Hungária Egészségpénztár, Generali Egészségpénztár

TUDOK EGÉSZSÉGPÉNZTÁRI KÁRTYÁVAL FIZETNI?

Klinikánk számos Egészségpénztári kártya szolgáltatóval áll szerződésben, ha Ön az alábbiak közül rendelkezik egészségpénztári kártyával, van lehetőség ezen fizetési módra is:

Patika Egészségpénztár, Új Pillér Egészségpénztár, OTP Egészségpénztár, MKB Egészségpénztár, Allianz Hungária Egészségpénztár, Generali Egészségpénztár

MI VÁR RÁM AZ ELSŐ ALKALOMMAL?

Kezeléseink megkezdése előtt minden esetben az első lépés egy szakorvosi konzultáció és mosolytervezés,  ekkor lehetősége van átbeszélni a kezelő orvosával a megvalósítani kívánt mosolyt, a kezelés célját és az ehhez szükséges beavatkozásokat. Az Aestella Klinika csapata gondoskodik arról, hogy Ön a lehető legjobb kezekben érezze magát!

MI A TEENDŐ SÜRGŐS ESETBEN?

Klinikánk a nyitvatartási időben folyamatosan rendelkezésre áll, hogy sürgős esetben tudja Önt azonnal fogadni, akár soron kívül. Ha úgy érzi azonnali beavatkozásra van szükség, keressen minket elérhetőségeink egyikén és mi mindent megteszünk, hogy a lehető leghamarabb segítsünk!

FÁJNI FOG A KEZELÉS?

Klinikánk nagy hangsúlyt fektek a magasszínvonalú Páciensélményre, így kezeléseink megkezdése előtt gondoskodunk a megfelelő érzéstelenítésről, hogy a fogászati ellátása félelem helyett egy kellemes élmény legyen!

hu_HU