Innovációs biofilm terápia, avagy

fogkőeltávolítás fájdalommentesen!

EMS Prophylaxis Master technológiával lehetséges!

Biofilm terápia kíméletesen az EMS Prophylaxis Master készülékkel!

A siker kulcsa a mosolyunkban rejlik! Tanulmányok bizonyítják, hogy mosolyunk meghatározza az első benyomást. Éppen ezért kiemelten fontos nagy hangsúlyt fektetnünk fogaink egészségének és ragyogásának megőrzésére. Az egészséges fogazat ápolt külsőt és jó közérzetet biztosít.

Az Aestella Klinika jelentős figyelmet fordít a kíméletes biofilm terápiára az EMS Prophylaxis Master készülékkel, ezzel garantálva, hogy a fogkőeltávolítás valóban hatékony és teljesen fájdalommentes legyen.

Az eredmény csillogóan fehér, élettel teli, egészséges fogazat.

Ragyogóan egészséges fogak felsőfokon!

Az EMS vállalat innovatív fejlesztésének köszönhetően az EMS Prophylaxis Master készülék szisztematikus megoldást nyújt a szájápolási és szájhigiéniás kezelésekben.

A biofilm terápia, azaz GDP messze felülmúlja a hagyományos és ultrahangos fogkőeltávolítás eredményeit.

Eltávolítja a szabad szemmel nem látható dentális plakkot, no pain technológia ami garantálja, hogy a kezelés valóban fájdalommentes lesz, shine clear hatás, ami visszaadja fogai ragyogását, fehérségét.

Miért szükséges megelőzni?

Legyen valóban fájdalommentes a fogkőleszedés!

Az életre szóló mosoly titka a rendszeres szájhigiéniás kezelés. De ettől többről van szó, a periodikus fogkőeltávolítás egy megelőző fogászati eljárás, amely megakadályozza az ínygyulladást, a fogágybetegség kialakulását vagy egyéb egészségügyi rendellenességet.

Évente két alkalommal javasoljuk Pácienseinknek a biofilm terápiát elvégezni, hogy megőrizzük egészséges mosolyukat.

Az EMS Airflow Prophylaxis Master készülékkel megelőzzük a fogszuvasodások kialakulását, alkalmas a különböző fogpótlások tisztítására, így azok nem veszítik el fényes ragyogásukat, emellett az implantátum környéki terület is biztonsággal kezelhető, de megfelelő a fogszabályozás idején is.

Mi nem csak ígérgetünk, leszedjük fogkövét fájdalom nélkül!

A csúcstechnológiás svájci EMS Airflow Prophylaxis Master csodákat tesz

A homokfúvásos technikának köszönhetően teljesen fájdalommentes a kezelés

100 %-ban eltűnik a fogkő

kíméletes

nem sérti a fogzománcot

3 az 1-ben hatás

rövidebb beavatkozási idő

3 az 1-ben hatás a prémium EMS Airflow Prophylaxis Master-rel

Fájdalommentes fogkő eltávolítás

Fogfehérítés

Polírozás

Fájdalommentes fogkő eltávolítás

Fogfehérítés

Polírozás

3 kezelés 1 áráért és mindez fájdalom nélkül!

A fogkő eltávolítás kezelés menete az EMS Airflow Prophylaxis Master készülékkel

1. lépés

Szájhigiéniás állapotfelmérés

Az első és legfontosabb lépés az alapos szájvizsgálat és a státusz felvétel. A kiindulási állapotot minden esetben fotó dokumentáljuk és intraorális szkennerel rögzítjük, így végig követhető a folyamat.

2. lépés

Plakk festés

Következő lépésként plakk festést végzünk a fogakon, amely láthatóvá teszi Páciensünk számára a lerakódott biofilmet, valamint segíti  dentálhigiénikusunk munkáját, hogy célirányosan tudjon dolgozni.

3. lépés

Motivációs tanácsadás

Szájápolási motivációs tanácsadás, hogy Páciensünk elsajátítsa a megfelelő fogmosási technikát és ezzel még hatékonyabban tudja tisztítani fogait.

4. lépés

Homokfúvás

EMS Airflow Prophylaxis Master készülékkel és a legfinomabb szemcséjű airflow porral eltávolítjuk a biofilmet.

5. lépés

Perioflow

Hasonlóan az előző lépéshez, magasnyomású homokfúvással eltávolítjuk az íny alatti lerakódásokat.

6. lépés

Ultrahangos tisztítás

A piezon ultrahangos depurátor no pain technológiájának köszönhetően csak akkor lép működésbe, ha fogkővel találkozik. Így a kezelés garantáltan fájdalommentes lesz.

7. lépés

Ragyogó mosoly

A fájdalommentes kezelést követően Önnek már csak élveznie kell az egészséges, ragyogó fogait.